L'estiu queda enrera
No sé com ho he fet, però ja estic al mes d’octubre.

No el projecte holandès encara no està enllestit i un mínim de dos cops al mes visito els Països Baixos per avançar el màxim possible. I com que devia donar la impressió d’anar molt tranquil, 3 projectes més m’han estat assignats. Un a França, un a Espanya i un a Romania.
Mentrestant, va arribar l’estiu i vaig anar a passar uns dies per Barcelona i per Puigcercós. El càmping! Aiiii, quant de temps sense passar-hi uns dies d’estiu. I com ha canviat la cosa. Ja quasi no hi va ningú de la colla, les festes dels pobles del voltant ja no se celebren com abans, la gent fa la seva vida... No vaig tenir altre remei que descansar i descansar, anar al riu durant el dia, fer-la petar una mica al vespre i dormir la nit.
Finalment vaig conèixer el que

També vaig tenir l’ocasió de prendre un cafè amb antigues amigues de l’escola i sopar amb d’altres. Han sigut unes vacances de tranquil.litat i retrobament. Últimament sembla que només busqui la calma. Les properes vacances hauran de ser més animades!
De tornada, altra cop a la feina, feina i feina. Hi passo moltes hores, però com que hi gaudeixo, les hores em passen volant. A més, com que el temps parisenc no ha afavorit gaire les sortides, quedar-me treballant no semblava tan mala idea. Estic preparant uns lleugers canvis en la meva vida. Intentaré fer el mateix però en la zona de Sud-amèrica. Estic en negociacions i ja veurem com evolucionen.
No fa gaire va venir en Martín.

He estat per Madrid a Orange, i a part de treballar, he tingut l’alegria de tornar a veure els meus estimats Erasmus Zona Centre. Ens vam reunir amb en Carlos, l’Enrique, Teresa i Mayte i vam anar de tapes i a fer un glop. Ja fa quatre anys que ens vam separar, però el record segueix fresc i m’agrada anar-los veient de tant en tant.
Els propers mesos sembla que continuaré molt enfeinat i enterrat en els meus projectes de futur. A veure si vaig traient l’aigua en clar.
Ah si! Noticia que m’alegra la setmana. He reprès els entrenaments de rugby. Després de cinc anys amb les botes mig penjades, me les tornaré a calçar per jugar en un club d’aquí que m’ha fet molt bona impressió. Com a mínim això serà la meva vàlvula d’escapament.
------
No sé cómo lo he hecho, pero ya llegó el mes de octubre.

No, el proyecto holandés todavía no está terminado y un mínimo de dos veces al mes visito los Países Bajos para avanzar el máximo posible. Y como debí dar la impresión de ir muy tranquilo, 3 proyectos más me fueron asignados. Uno en Francia, uno en España y uno en Rumania.
Mientras tanto, llegó el verano y fui a pasar unos días por Barcelona y por Puigcercós. El camping! Ayyyy, cuanto tiempo sin pasar allí unos días de verano. Y cómo ha cambiado la cosa. Ya casi no va nadie del grupo, las fiestas en los pueblos cercanos ya no se celebran como antes, la gente hace su vida... No tuve más remedio que descansar y descansé, fui al río durante el día, charlar un poco hacia el atardecer y dormir la noche.
Finalmente viví lo que son las fiestas de Gràcia!

También tuve la ocasión de tomar un café con antiguas amigas de la escuela y cena con otros. Han sido unas vacaciones de tranquilidad y reencuentro. Últimamente parece que sólo busque el descanso. Las próximas vacaciones tendrán que ser más animadas!
De vuelta, otra vez trabajo, trabajo y trabajo. Paso muchas horas, pero como disfruto, las horas me pasan volando. Además, como el tiempo parisino no ha sido muy favorable para las salidas, quedarme trabajando no parecía tan mala idea. Estoy preparando unos ligeros cambios en mi vida. Intentaré hacer lo mismo pero en la zona de Suramérica. Estoy en negociaciones y ya veremos cómo evolucionan.
No hace mucho vino Martín. Una gran alegría volver a verlo. Lleva algún que otro mes de vacaciones y ha dado la vuelta desde Chicago, pasando por Argentina, Barcelona y París. Hemos tenido la ocasión de hablar un poco. Nunca es fácil, con la cantidad de amigos que guarda aquí. Pero si que hemos podido rememorar un poco nuestro pasaje por Buenos Aires y preparar algún plan de futuro, como un viaje por los Estados Unidos de América. Todo está dicho y todo queda para concretar, como siempre. Ya veremos más adelante.
He estado por Madrid en Orange,

Los próximos meses parece que continuaré muy ajetreado y enterrado en mis proyectos de futuro. A ver si voy sacando el agua en claro.
Ah si! Noticia que me alegra la semana. He reanudado los entrenamientos de rugby. Después de cinco años con las botas medio colgadas, me las volveré a calzar para jugar en un club de aquí que me ha dado muy buena impresión. Como mínimo esta será mi válvula de escape.