2010-07-10 - Visita a Chartres
Els meus dies parisencs s'acaben, ja li veig les orelles al llop i encara em queden tantes coses per fer...

Sense saber molt bé cap on anàvem, la meva amiga Mila ha acceptat

Un cop a Chartres, petita volta en moto per la ciutat per tenir una idea d'on hem d'anar i després passeig tranquil pels seus carrers. No som masses a visitar la ciutat i no tenim problemes per trobar on dinar i per després visitar la imponent catedral de la que havia llegit

La catedral, els carrers, les places on parar-se a fer un got, però el dia ja s'acaba. Ha passat volant i hem de fer els 80Km de tornada. Finalment no ha sigut només una X en la meva llista de coses a fer abans de marxar. Guardaré un bon record d'aquesta ciutat.
-----
Mis días parisinos se acaban, ya le veo las orejas al lobo y todavía me quedan tantas cosas por

Sin saber muy bien hacia donde íbamos, mi amiga Mila ha aceptado mi invitación de hacer una excursión en moto, así que la paso a recoger por la Place Nation y entramos por el periférico y después la autopista. Parece divertirse bastante con la experiencia de ir en moto y cuando ve hacia donde vamos secunda mi elección.
Una vez en Chartres, pequeño recorrido en moto por la ciudad para tener una idea de donde tenemos que ir y después paseo tranquilo por sus calles.

La catedral, las calles, las plazas donde pararse a tomar un refresco, pero el día ya se termina. Ha pasado volando y tenemos que hacer los 80Km de regreso. Finalmente no ha sido sólo una X en mi lista de cosas a hacer antes de marchar. Guardaré un buen recuerdo de esta ciudad.
0 Comments:
Publica un comentari a l'entrada
<< Home