El sol de Portugal
Quan en un anterior article demanava un altre país, evidentment no em referia a Portugal. No obstant, ha sigut una agradable visita en la qual he pogut gaudir de 3 dies seguits de sol, després de cinc mesos a Holanda i de més d’un any sense tenir-los.
La feina, sense ser gaire complexa està donant més mals de cap dels esperats degut a petits problemes que els programadors estan intentant resoldre. Jo, mentrestant, vaig avançant i aprofitant dels petits plaers que em puc permetre. Hotels de cinc estrelles amb gimnàs, piscina i sauna. Cap de setmana a la platja. Tot tipus de peix cuinat de manera diferent. Un temps molt gratificant... Només em falta una companyia ben agradable, però això, de moment, no ho he trobat. Si no fos pels petits problemes podríem estar parlant d’un projecte-vacances, tot just abans de marxar de veritables vacances a Grècia.
Grècia? Sí, Grècia! Dimecres 30 estaré tornant cap a París, amb el temps just de canviar una maleta per una altra i anar a buscar l’avió que surt d’Orly a les 6h30 cap Atenes. Allí em reuniré amb en Javi, el meu amic de San Juan de Mozarrifar, a Saragossa, a qui realment em va semblar conèixer a París, tot i que la vida i ell mateix han donat molts tombs, d’un any i mig ençà.
En Javi va deixar París després d’algunes decepcions, fent una feina que no l’omplia. Va decidir començar un camí per veure que pintava ell en tot aquest Món, per trobar altres persones i que aquestes el trobessin a ell. El seu viatge ha tingut de tot, des de París, Amsterdam, Atenes i després l’Índia. I tot això en bici. Ara fa un temps que ha tornat a Grècia per assentar totes les seves experiències i posar-les sobre paper. Ben aviat en les vostres llibreries!
Així doncs, abans de que decideixi tornar a aixecar el vol, passaré a fer-li una visita i de pas coneixeré el bressol de la nostra cultura i també la tranquil.litat de les illes i de les platges egees.
---------
Cuando en un anterior artículo pedía otro país, evidentemente no me refería a Portugal. Sin embargo, ha sido una agradable visita en la cual he podido disfrutar de 3 días seguidos de sol, después de cinco meses en Holanda y de más de un año sin tenerlos.
El trabajo, sin ser muy complejo está dando más problemas de los esperados debido a pequeñas complicaciones que los programadores están intentando resolver. Yo, mientras tanto, voy avanzando y aprovechando los pequeños placeres que me puedo permitir. Hoteles de cinco estrellas con gimnasio, piscina y sauna. Fin de semana en la playa. Todo tipo de pescado cocinado de manera diferente. Un tiempo muy lindo... Sólo me falta una compañía bien agradable, pero eso, de momento, no lo he encontrado. Si no fuera por los pequeños problemas podríamos estar hablando de un proyecto-vacaciones, justo antes de marcharme de verdaderas vacaciones a Grecia.
Grecia? ¡Sí, Grecia! El miércoles 30 estaré volviendo hacia París, con el tiempo justo de cambiar una maleta por otra e ir a buscar el avión que sale de Orly a las 6h30 hacia Atenas. Allí me reuniré con Javi, mi amigo de San Juan de Mozarrifar, en Zaragoza, a quien realmente me pareció conocer en París, aunque la vida y él mismo han dado muchos tumbos, de un año y medio acá.
Javi dejó París después de algunas decepciones, haciendo un trabajo que no lo llenaba. Decidió empezar un camino para ver que pintaba él en todo este Mundo, para encontrar a otras personas y que éstas lo encontraran a él. Su viaje ha tenido de todo, desde París, Ámsterdam, Atenas y después la India. Y todo en bicicleta. Ahora hace un tiempo que ha vuelto a Grecia para asentar todas sus experiencias y ponerlas sobre papel. Muy pronto en vuestras librerías!
Así pues, antes de que decida volver a levantar el vuelo, pasaré a hacerle una visita y de paso conoceré la cuna de nuestra cultura y también la tranquilidad de las islas y de las playas egeas.