2007 - 30 anys
Just entrar en el 2007, els 30 anys m'esperaven, una setmana després.
Feia uns mesos que diversa gent m'ho anava recordant.
Unes setmanes que la família no s'ho acabava de creure. Encara sóc "El nen".
Uns dies que ho anàvem comentant amb els amics de la mateixa generació.
És curiós com cadascú s'ho pren d'una manera diferent.
Hi ha qui es diu: Faig 30 anys, i veig que res no canvia, no m'afecta en absolut. Continuem amb el mateix dia a dia, estic bé com estic i continuem a pel 31.
Hi ha qui es compara amb fa 10 anys... És evident, 10 anys es noten! El cos canvia, potser una panxeta a ocupat el panorama quan et mires els peus, potser una coroneta impedeix que llueixis la teva cabellera al vent i quan fas un esprint costa més recuperar-te... D'altra banda sembla que el temps se't tira sobre i no hagis començat a viure. Ni un minut a perdre. Vols estar a totes i això sobrecarrega. Moltes activitats, masses festes. I acabem sentint l'edat. Que ja no en tenim 20!!!
Jo, jo estic perfecte! 30 anys i endavant! Tinc molts i bons amics; visc en una ciutat meravellosa; la família és la família; tinc una feina que m'encanta; viatjo més que no pensava i de salut ni una queixa...
Aprofitem, passem-ho bé, que algun dia, llunyà encara, no podré dir el mateix.
-------
Nada mas entrar en el 2007, los 30 años me esperaban, una semana después.
Hacía unos meses que diversa gente me lo iba recordando.
Unas semanas que la familia no terminaba de creérselo. Para ellos aun soy "El niño".
Unos días que lo íbamos comentando con los amigos de la misma generación.
Es curioso cómo cada uno se lo toma de una manera diferente.
Hay quien se dice: Hago 30 años, y veo que nada cambia, no me afecta en absoluto. Continuamos con el mismo día a día, estoy bien como estoy y continuamos a por el 31.
Hay quien se compara con hace 10 años... ¡Es evidente, 10 años se notan! El cuerpo cambia, quizás una barriguita a ocupado el panorama cuando te miras los pies, quizás una coronilla impide que luzcas tu cabellera al viento y cuando haces un sprint cuesta más recuperarte... Por otra parte parece que el tiempo se te tira encima y no hayas empezado a vivir. Ni un minuto que perder. Quieres estar en todas y eso sobrecarga. Muchas actividades, demasiadas fiestas. Y acabamos sintiendo la edad. Que ya no tenemos 20!!!
¡Yo, yo estoy perfecto! ¡30 años y adelante! Tengo muchos y buenos amigos; vivo en una ciudad maravillosa; la familia es la familia; tengo un trabajo que me encanta; viajo más que no pensaba y de salud ni una queja...
Aprovechemos, pasémoslo bien, que algún día, lejano todavía, no podré decir lo mismo.