Establint-me a París (de nou)
Bones! Ara feia dies que no deia res i és que, la veritat, la meva vida està entrant una mica en l’estabilitat. Tampoc és del tot cert, ja que em falta un tema tant important com un sostre sota el qual viure... Bé, tampoc és això i m’estic embolicant. En definitiva, que porto un mes fix a París, vivint en un hotel i buscant un bon apartament on establir-me definitivament.
I amb tanta activitat, la càmera s’ha quedat a casa guardada, per tant, crec que és una bona ocasió per ensenyar- vos fotos que no són actuals, però que he anat fent durant els meus quasi 3 anys per París.
D’altra banda hi ha un fet molt important que s’esdevé el cap de setmana vinent, i és que baixo a Barcelona!!! Si, tinc unes ganes boges de tornar a veure la meva Barcelona. Fa uns dies que m’està entrant la ‘morriña’... mai havia estat 5 mesos allunyat de casa. Així que he decidit que aquest cap de setmana vinent hi aniré... i aprofitaré per passar-me pel casament de la meva cosina!!! Vaja, el veritable motiu de que jo baixi és aquest, però que trobo a faltar la ciutat i als meus, també ho és.
Matrimoni, moltes felicitats!!!
Y mientras tanto la vida continúa. El trabajo me tiene ocupado gran parte del día, pero desde que salgo, no paro quieto ni un momento (el hecho de pensar en volver al hotel a solas debe ayudar bastante...) El periodo de primavera - verano aquí es altamente productivo, hasta pasadas las diez hay claridad, así que las tardes se alargan y te permiten hacer gran número de actividades. A media tarde parques, orillas del río y de canales se empiezan a llenar de gente que se reúne en torno a cualquier cosa para echar un bocado, de botellas de vino y cerveza con el fin de entramar conversaciones y hacer nuevas amistades. Hay lugares donde proponen conciertos, exposiciones, teatro o cine al aire libre. Realmente, el verano en París es un hervidero de gente dispuesta a pasárselo muy bien. El miércoles próximo, por ejemplo, es la Fête de la Musique y las calles del centro quedarán cortadas al transito para que miles de bandas hagan vibrar la ciudad.
Por otra parte hay un hecho muy importante que ocurre el fin de semana próximo, y es que bajo a Barcelona!!! Si, tengo unas ganas locas de volver a ver mi Barcelona. Hace unos días que me está entrando la morriña... nunca había estado 5 meses alejado de casa. Así que he decidido que este fin de semana próximo iré ... y aprovecharé para pasarme por la boda de mi prima!!! Vaya, el verdadero motivo de que yo baje es éste, pero que echo de menos la ciudad y a los míos, también lo es.
Pareja, muchas felicidades!!!