05 de març 2007

Euskadi

Sense desfer les maletes. Em torno a trobar direcció de l’aeroport. Aquest cop m’apropo a casa. Vaig al País Basc. Donostia i Bilbo.
A Sant Sebastià ja hi havia estat un parell de cops. La conec i m’agrada. Aquesta vegada me n’he enamorat. Intento explicar-ho i no trobo les paraules adequades. Potser és que avui estic espès, però sé que no ho aconseguiria. El millor és anar-hi i verificar-ho per un mateix. Perquè a més no vaig fer fotos!
Però quedant-me curt diré que té tot lo bo d’una gran ciutat, conservant el millor d’un poble. La ubicació és perfecte. L’ambient que s’hi respira et dóna ganes de passejar-t’hi una i altra vegada. I la gent... la gent diria que és el millor. Me n’he enamorat. Hi tornaré, i ben aviat, espero.
Vaig tenir ocasió de conèixer dues xicotes. L’Adriana, com que no podia venir a rebre’m, em va gestionar un contacte per tal que ens ensenyessin una mica la ciutat. La descoberta de la ciutat es va limitar a un passeig fins al bar, però les hores que vam passar-hi van sens dubte el millor del viatge. En la terrassa del bar, davant del Kursal, vam poder parlar de tot i res amb la Nora i l’Esther. Algunes cervesetes, algun pintxo i parlar i parlar. Tot i que algunes menys que els altres, ... Esquerrik asko neskas!
La resta de la setmana a Zamudio, prop de Bilbo, no he fet més que treballar. I aquest no és moment per explicar les 11 hores diàries que estic en la feina.

---------

Sin deshacer las maletas. Vuelvo a encontrarme dirección al aeropuerto. Esta vez me acerco a casa. Voy al País Vasco. Donostia y Bilbo.
En San Sebastián ya había estado un par de veces. La conozco y me gusta. Esta vez me ha enamorado. Intento explicarlo y no encuentro las palabras adecuadas. Quizás es que hoy estoy espeso, pero sé que no lo conseguiría. Lo mejor es ir y verificarlo por uno mismo. ¡Porque además no hice fotos!
Pero aun quedándome corto diré que tiene todo lo bueno de una gran ciudad, conservando lo mejor de un pueblo. La ubicación es perfecta. El ambiente que se respira te da ganas de pasearte una y otra vez. Y la gente... la gente diría que es lo mejor. Me he enamorado. Volveré, y muy pronto, espero.
Tuve ocasión de conocer a dos chicas. Adriana, como que no podía venir a recibirme, me gestionó un contacto a fin de que nos enseñaran un poco la ciudad. La descubierta de la ciudad se limitó a un paseo hasta el bar, pero las horas que pasamos fueron sin duda lo mejor del viaje. En la terraza del bar, delante del Kursal, pudimos hablar de todo y nada con Nora y Esther. Algunas cervecitas, algún pincho y hablar y hablar. Aunque algunas menos que los otros... ¡Esquerrik asko neskas!
El resto de la semana en Zamudio, cerca de Bilbo, no he hecho más que trabajar. Y éste no es momento para explicar las 11 horas diarias que estoy en el trabajo.

1 Comments:

At 19:44, Blogger Unknown said...

ayyy que tendrá Donosti y las donostiarras.....si es que somos
la kaña ;)
espero q cuando vuelvas tengas un
hueco pa tomart un pintx conmigo!
muxu bat

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home