07 de febrer 2007

Tornen els viatges

Fa massa temps que sóc a París. No, no me n'he cansat, però vull viatjar. Bé, no és només això, m'explico...
Porto sis mesos a París, treballant en un gran, gran projecte. Un projecte que no vaig veure començar i que no veuré acabar. Un projecte del qual m'encarrego només d'una part i no en conec la totalitat. He après molt, però tinc ganes de tenir "el meu projecte" (Mi primer proyecto, Chispas!), on poder agafar més responsabilitats, aprendre a coordinar les diferents parts i tenir una visió més global. En definitiva, gestionar un projecte. I a més, vull sortir una mica de París.
Així ho vaig fer saber al cap, i ell hi va estar d'acord. Doble ració! Dilluns me'n vaig 2 setmanes a Portugal. Després 2 setmanes al País Basc. He, he! Em sembla que m'han assignat la Península com a Zona de treball. I jo encantat!
És veritat que, aprofitant, m'agradaria viatjar a països més llunyans i exòtics, però per començar el meu camí com a responsable de projecte també és cert que estar en "territori amic" ajuda.

Vaig a preparar les maletes!!!

-------

Hace demasiado tiempo que estoy en París. No, no me he cansado, pero quiero viajar. Bueno, no es sólo eso, me explico...
Llevo seis meses a París, trabajando en un gran, gran proyecto. Un proyecto que no vi empezar y que no veré acabar. Un proyecto del cual me encargo sólo de una parte y no conozco la totalidad. ¡He aprendido mucho, pero tengo ganas de tener "mi proyecto" (Mí primer proyecto, Chispas!), donde poder coger más responsabilidades, aprender a coordinar las diferentes partes y tener una visión más global. En definitiva, gestionar un proyecto. Y además, quiero salir un poco de París.
Así se lo hice saber al jefe, y él estuvo de acuerdo. ¡Doble ración! El lunes me voy 2 semanas a Portugal. Después 2 semanas al País Vasco. ¡He, he! Me parece que me han asignado la Península como Zona de trabajo. ¡Y yo encantado!
Es verdad que, ya que estamos, me gustaría viajar a países más distantes y exóticos, pero para empezar mi camino como responsable de proyecto también es cierto que estar en "territorio amigo" ayuda.
Voy a preparar las maletas!!!