08 de març 2006

Benvingut! Bienvenue!

Hola! Acabo d'inaugurar el meu blog! Espero que de tant en tant t'hi passis per veure el que vaig fent.
Si la meva vida fins a dia d'avui ja ha sigut moguda, els mesos que s'apropen prometen ser-ho encara més.
Tot just fa 3 setmanes que vaig haver de deixar Paris per Mulhouse, on estic formant-me en la meva nova feina.
Més endavant ja parlaré d'aquesta "bonica" vila, de moment, sigueu benvinguts!

----------------------------------------------

Salut! Je viens d'inaugurer mon blog ! J'espère que de temps en temps tu passes pour voir ce que je fais.
Si ma vie jusqu'à jour d'aujourd'hui a déjà été bougée, les mois qu'ils s'approchent promettent de l'être encore plus.
À peine ça fait 3 semaines que j'ai dû quitter Paris pour Mulhouse, où je me forme dans mon nouveau boulot.
Plus tard je parlerai de cette "belle" ville, pour l’instant, soyez les bienvenus !

2 Comments:

At 10:01, Anonymous Anònim said...

HOLA
No tendrias que cambiar la localizacion... porque que yo sepa no estas en Barcelona.

Pon fotos de tias

 
At 16:10, Blogger Boris said...

Salut Pol je viens de découvrir ton blog c'est excellent...dommage que je comprends pas grand chose ;-)

A+
Bo'

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home